? ??????????????Just Maybe? ????? ?????? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??55 Grabs Today. 55 Total Grabs. ?????
?Get the Code?? ?? ?????Famous Butterfly? ????? ?????? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??33 Grabs Today. 1158 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Thursday, March 26, 2009

DiriKu begitu berharga..


Korang mesti tertanya-tanya sapela yang dalam gambar ni?

anak sape? orang mana? nama apa?... jom kita kenal budak ni...

Nama aku Nurul Farhah. Anak kepada En.Mohd Asnadi dan Pn.Rosminah Tukiman. Aku anak jati Johor. Aku membesar di Kota Tinggi, Johor. Ayah dan mama aku pun asal dari Johor juga. Aku ada juga nama 'glamour' ni. Ada yang panggil aku Farhah, Kakha, dan Ting. Ting? mesti korang nak tau kenapa kan? tu nama aku kat kolej.. Sekarang ni aku masih pelajar di UPM, ambil kos Bahasa dan Linguistik Melayu. erm...nak tau lg pasal aku?


Erm...aku anak sulong dari 7orang adik-beradik. Besar kan family aku? Rezeki orang kata...hehehe... Meriah tau ada keluarga yang besar ni..bak kata orang kalau nak wat kenduri tak payah dah panggil orang lain, keluarga sendiri pun dah memadai...

Hobi aku? Erm...kalau nak citer pasal hobi ni, hobi aku banyak. Paling aku suka dengar lagu. Aku suka layan aku rock dulu-dulu. 'Layan' orang kata.hehehe.. Aku suka juga pergi 'window shoping'. mana member ajak aku ikut je. kalau tak de duit, cuci mata pun jadila... Kalau korang nak tau, sekarang ni aku ada hobi baru tau. Hobi baru aku baca novel.. Novel pertama yang aku baca 'ranjau sepanjang jalan' karya Shanon Ahmad. Korang cuba dapatkan novel tu, best tau.. novel ni citer pasal....... korang dapatkan la novel ni, tak rugi...


Sekarang ni, masa aku nak citer kat korang pasal warna kegemaran aku. Kawan-kawan rapat aku dah tau sangat pasal warna kegemaran aku ni. Sampai diorang kata dah jemu tengok aku banyak guna warna-warna tu. tapi, apa aku kisah, dah aku suka...hehehe.. Aku suka warna merah, hitam dan putih. Setiap warna tu ada maknanya yang tersendiri. Merah tu maksudnya berani, putih tu maksudnya suci dan bersih, dan hitam tu maksudnya bergaya... Bila korang gabung semua warna tu jadilah seorang yang suci, bergaya dan berani. hehehe...


Citer-citer kat atas tu semua pasal diri aku. Korang nak tau aku macam mana orangnya.. bak kata nabil kata 'lu pikir la sendiri'

bye....cau cin cau....

0 comments: