? ??????????????Just Maybe? ????? ?????? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??55 Grabs Today. 55 Total Grabs. ?????
?Get the Code?? ?? ?????Famous Butterfly? ????? ?????? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??33 Grabs Today. 1158 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Monday, March 30, 2009

Jom kita kenal....



LATAR BELAKANG BELIAU :



Beliau di lahirkan di Pasir Mas, Kelantan pada tahun 1945. Beliau merupakan anak sulong daripada dua orang adik-beradik. Beliau telah mendirikan rumahtangga pada tahun 1968, dengan seorang wanita yang telah dapat menawan hatinya iaitu Pn.Rosnah binti Mohd Doh. Pertemuan cinta beliau bersama isterinya itu telah bermula di maktab perguruan, tempat dimana beliau dan isterinya sama-sama belajar. Kini, beliau telah dikurniakan 6orang anak, yang terdiri daripada 3orang lelaki dan 3orang perempuan. Beliau kini, telah dapat tersenyum gembira kerana anak-anak beliau telah berjaya dalam bidang mereka masing-masing.

'PEGANG KEPADA ISLAM'

Bila ditanya mengenai prinsip hidup beliau, beliau punyai prinsip hidup beliau yang tersendiri. Seperti juga orang lain, yang punyai prinsip atau pegangan hidup masing-masing. Begitu juga bagi beliau. Prinsip hidup beliau adalah 'Pegang kepada Islam'. Itulah prinsip hidup yang beliau pegang sejak dari awal lagi. Bagi beliau jika kita berpegang dengan prinsip-prinsip Islam nescaya perjalanan hidup kita akan mudah. Kita akan percaya bahawa Allah akan sentiasa melihat apa yang kita lakukan. Walau sekecil manapun perbuatan kita itu, pasti tidak akan terlepas dari dilihat oleh-Nya. Prinsip yang beliau pegang ini juga telah diterapkan dalam diri anak-anak beliau. Bagi beliau hanya pegangan agama yang kuat yang dapat membantu dan melancarkan hidup seseorang. Tanpa pegangan agama, hidup manusia akan mudah goyah.

0 comments: