? ??????????????Just Maybe? ????? ?????? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??55 Grabs Today. 55 Total Grabs. ?????
?Get the Code?? ?? ?????Famous Butterfly? ????? ?????? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??33 Grabs Today. 1158 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Friday, April 3, 2009

bermula dan akhirnya........................

sementara tunggu bus,
pandang lensa kamera dulu.. Senyum!!!
Akhir kalam :

Semuanya sudah aku cerita dalam ini. Dari pertama kali aku masuk kuliah ini sehinggala hari terakhir aku hendak meninggalkan kelas ini. Ops!! Aku terlupa nak cerita kat korang. Waktu kelas terakhir kelas ini, korang nak tau apa yang kami buat. Mesti korang tertanya-tanya kan? Kami telah diberi satu tugasan untuk buat origami. Dengar macam kelakar, tapi sebenarnya benda itu semua ada maksud yang tersurat tau. Erm...pening jugalah fikir cara nak buat origami tu. Macam-macam gaya. Hasilnya terhasil juga origami itu. Itulah tugasan terakhir yang Dr bagi untuk kulian terakhir kita orang. Rasa puas tau bila terhasilnya origami itu. Boleh tersenyum. Heheheh...

Itulah pengalaman aku sepanjang aku berada dalam kuliah ini. Bermula dengan tekanan dan akhirnya aku mendapat hasilnya di akhir kuliah. Memang betul-betul berkesan. Sekarang banyak yang aku telah tahu. Antaranya cara buat kalender, cara buat blog, dan macam-macam lagi.

Terima kasih untuk pensyarah kami, Dr Normaliza dan Dr Arbaei atas segala pengajaran kepada kami. Tidak lupa juga buat Cik Alia selaku tutor kami. Banyak yang kami belajar.

Semuanya telah aku kongsi. Inilah yang dikatakan ‘ketika dan kalimat’ dari aku. Senyum selalu dan peace... heheheheh...

Wasalam dan daa.....................................................

0 comments: