? ??????????????Just Maybe? ????? ?????? ???Rating: 0.0 (0 Ratings)??55 Grabs Today. 55 Total Grabs. ?????
?Get the Code?? ?? ?????Famous Butterfly? ????? ?????? ???Rating: 4.5 (2 Ratings)??33 Grabs Today. 1158 Total Grabs. ??????Get the Code?? ?? ???????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS ?

Friday, April 3, 2009

teruskan membaca....

Bermulanya cerita aku :

Aku akan memulakan cerita atau pengalaman aku ini sepanjang aku mengikuti kelas bahasa dalam multimedia ini.

Segalanya bermula semasa aku ingin melakukan pendaftaran kursus bagi sem aku yang terakhir ini. Kami telah diberi panduan tentang subjek yang perlu kami ambil untuk sem yang terakhir ini. Kursus ‘bahasa dalam multimedia’ ini merupakan satu kursus wajib bagi kami sebagai pelajar bahasa dan linguistik melayu. Kami tidak boleh tidak untuk mengelak daripada mengambil kursus ini kerana taraf bagi kursus ini adalah wajib. Semasa mendaftar untuk mengikuti kursus ini aku berasa amat teruja untuk mengikuti kursus ini. Hal ini kerana dengan nama subjek tersebut telah menarik minat aku untuk mengikuti kelas tersebut. ‘Bahasa dalam multimedia’? Wow, seronok ku fikir ketika itu. Sebelum ini aku pernah tahu, yang dalam kelas ini kami akan diberikan tugasan untuk buat kalender kami sendiri, daripada budak-budak senior yang lepas. Perkara tersebut membuatkan aku lagi berkobar-kobar untuk mengikuti kelas ini. Bila hati sudah suka, segalanya akan nampak menarik. Korang setuju tak dengan aku? Mesti setuju punya kan? Hehehehe....

0 comments: